D-DAY+4

hari ini saya rase hari yang agak malang untuk saya. Pagi ini bermula dengan gulingan.
lepas itu merentas halangan. Saya agaknyer terlalu push waktu monkey ride.. patutnye amik nafas dulu. amik energy. tangan xpasal2 melecet. adeh..
tapi xper.. ad mase lagi nk recover kan.. kan.. sebelah petang ada latihan jalan laju. peringkat larian saya berasa ok. tapi part merentas halangan saya gagal lagi. beberapa bulan yang lepas saya dapat lepas halangan tembok 6 kaki tu. hari ini.. macam makin teruk plak.. monkey ride saye memang xdapat lepas. kesan daripada melecet.
malam tadi susun strategi. esok akan tengok trek baru merentas desa. hmmm.. mengikut orang yang membuka kawasan itu, trek adalah sangat mencabar. xpe.. boleh punye kan!
itu saje catatan pendek hari ini.. esok kite sembang lagi
wassalam..

ha.. nie kesan melecet tadi. len kali muhammad nizamuddin, kamu kene beringat skit. badan tu nak pakai lame..
nota kaki:
1. balik dari roll call, ingat ia adalah panggilan yang meransang semangat saya.. tapi.. entahlah.. saya rasa down sangat nie. jomla tido. ad banyak bende akan berlaku esok nanti kan.
2. bu.. acik rindu ibu sangat2. ibu jga diri baik2 taw. jaga kesihatan. jangan lupa makan ubat. acik xkisah orang lain xbaca blog acik nie. sebab catatan ni acik buat untuk ibu. nyte bu.. Assalamualaikum.. doakan acik kuat yek!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati